Wszystko o rekrutacji oraz pracy w policji
Jest to etap postępowania kwalifikacyjnego, w którym kandydat udziela odpowiedzi na pytania zespołu, które mają ocenić cechy bądź kompetencje wymagane w służbie w Policji.
Rozmowa kwalifikacyjna obejmuje następujące obszary:
umiejętność skutecznego komunikowania się z innymi osobami;
motywacja do podjęcia służby w Policji;
społeczna postawa wobec ludzi;
umiejętność autoprezentacji.
Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza powołany przez przełożonego właściwego w sprawie postępowania kwalifikacyjnego zespół w składzie dwóch do czterech osób, w tym przedstawiciela komórki organizacyjnej do spraw doboru kandydatów do służby oraz policjanta służby prewencyjnej.
Każdy z członków zespołu ocenia w systemie punktowym, według opracowanych kryteriów, odpowiedzi udzielone przez kandydata na zadane pytania.
Kandydat zalicza ten etap postępowania kwalifikacyjnego, jeśli uzyska od 36 do 60 punktów.
Offline